poniedziałek, 1 kwietnia 2013

Hello April! Nabrana przez Google :P

Hej! :D
Jak minął wam 1 dzień kwietnia? Mi nie zbyt szczególnie, wstałam o 10.30 i na 12 poszłam do Kościoła, w domu byłam po 13 i reszta dnia mijała na oglądaniu telewizji, objadaniu się sałatkami i ciastami ze świąt. Dziś pierwszy dzień kwietnia ale tylko w kalendarzu bo za oknem nadal śnieg :/ ahh jak ja bym chciała już słońce, rolki, szorty, bluzki z krótkim rękawkiem już nie mogę się tego doczekać :D 
Tumblr_mkj43glmj71s78ym1o1_500_largeTumblr_liy83rngh11qitmwfo1_500_large

Dziś jest również Prima Aprilis :D Nabrałyście już kogoś lu same padłyście ofiarą żartu? :P Ja nigdzie nie wychodziłam i byłam praktycznie sama w domu, bo mama była w pracy, a tata pojechał do rodziny odwiedziny, ale ja wolałam zostać w domu :P więc nie miał mnie kto nabrać, ale jednak, zostałam nabrana i to przez kogo? Przez Google! :P Weszłam w wyszukiwarkę Google a tam widzę napis: Nowość! Co to za zapach? Sprawdź i wypróbuj Nos Google. Wchodzę a tam wszystko profesjonalnie opisane, że to nowa aplikacja w której zbliżając nos do monitora poczujesz zapach. Ja wpisałam Ciasteczka i tam z boku był przycisk powąchaj i ja zbliżyłam nos do monitora i nic nie czułam, więc wpisałam coś innego i tak w kółko, potem nacisnełam Potrzebujesz pomocy? i tam były opcje dlaczego nie czujesz zapach np. że masz starą przeglądarkę, że jakiś błąd wystąpił i tam na końcu było: Prima Aprilis! A ja od razu zaczęłam się śmiać hahaha!

Na dzisiaj tyle :* Papapa :****

6 komentarzy:

  1. Też się na to nabrałam;D

    OdpowiedzUsuń
  2. hahahahahahahahaha a ja tego nie zauważyłam xd



    Zapraszam ^^
    http://itsmyylive.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej :D To jeszcze jest :) masz linka : http://www.google.pl/intl/pl/landing/nose/
      proszę powąchaj sobie monitor ;P

      Usuń
  3. Hahahahahaha ;D Fajny żarcik! Najlepszy o jakim słyszałam XD
    http://dream-to-be-somebody.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne animacje :)
    Bardzo fajnie czyta mi się Twoje posty, możliwe, że będę wpadać tu częściej.Obserwuję i liczę na rewanż
    http://linka-kattalinka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Zostawiając komentarz dziękujesz mi za moją pracę włożoną w pisanie postu :D