wtorek, 2 kwietnia 2013

Moja przyszłość

Ostatnio myślałam kim chciałabym być w przyszłość, ile chciałabym mieć dzieci, jakiego męża. Jak byłam mała to chciałam zostać piosenkarką, ale niestety nie umiem śpiewać, chciałam zostać weterynarzem, ale nie zostanę, bo brzydzę się krwi i jestem za wrażliwa a praca weterynarza jak i lekarza często spotyka się ze śmiercią swoich pacjentów. Od 3 lat chcę iść na studia pedagogiczne i uczyć w szkole w klasach 1-3 lub pracować w jakimś przedszkolu. Bardzo bym chciała bo lubię dzieci, ale wiem, że zawód nauczyciela nie jest dobrze płatny. Ale chyba pójdę a te studia a potem będę pracować w jakiejś szkole lub przedszkolu. Myślałam też, żeby zostać projektantem wnętrz, ponieważ interesuję się różnymi dodatkami, chcę aby mój pokój był przytulny i nowoczesny. Jestem teraz w 1 gimnazjum, więc mam trochę czasu na przemyślenia, choć wiem że zanim się obejrzę będę pisać maturę. Jak wspomniałam na początku zastanawiałam się również nad rodziną chciałabym mieć 2 dzieci, najlepiej dwie córki. Nazwałabym je Julia i Kamila, ale jakby bym miała syn nazywałby się Piotr lub Paweł. Męża chciałabym mieć kochanego, przystojnego, mądrego, takiego z którym mogłabym zawsze i o wszystkim pogadać.
Moje dzieci będą takie słodkie jak na tych zdjęciach:
17a3d93112a64d5f32c3a00c73aeeba1_large
532904_541421899233764_675542927_n_large

3929196bd1453195de769bb34c19feb3_large

Dzisiaj postaram się jeszcze coś napisać a na razie papa :*

2 komentarze:

  1. Moje dzieci też będą takie słodkie;D
    Fajny blog;D
    Zapraszam do mnie, zaobserwujesz?:D
    www.ewelina-rybcia-inspiracje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Zostawiając komentarz dziękujesz mi za moją pracę włożoną w pisanie postu :D