wtorek, 2 kwietnia 2013

Anna German

Hejo!
Dziś spokojny dzień oglądam teraz serial Anna German jestem na 4 odcinku. Ten serial jest świetny opowiadający o życiu już nie żyjącej piosenkarki :) na pierwszych 2 odcinkach płakałam, bo akcja zaczyna się w czasie wojny i tate Ani zabrano na wojnę na której zginął, płakałam też jak matka Ani musiała pochować swojego małego synka który zachorował na szkarlatynę. Polecam do obejrzenia.

A jutro znowu do szkoły :/ Nie chce mi się, ale niestety trzeba na szczęście nie idziemy w czwartek bo 6 klasa pisze sprawdzian i całe gimnazjum i reszta podstawówki nie przychodzi :D. Pamiętam jak rok temu to ja pisałam ten sprawdzian :P Jeśli mi się uda to wieczorkiem jeszcze coś napiszę papa :*

Jeeeej mam już 1 obserwatora :D przybywajcie przybywajcie!! :D

5 komentarzy:

  1. Też oglądałam parę odcinków^^ Całkiem to jest fajne;D Leci zdaje się co piątek;D Nie oglądałam tylko tego, co leciał ostatnio;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakoś nie podoba mi się ten film :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja tam tego nie oglądam... Z obserwatorem jaka podnieta :)
    Obserwuję i zapraszam.
    Ja-Gosia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też oglądam ten serial :)
    Serdecznie zapraszam: http://alessa-alessa17.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Zostawiając komentarz dziękujesz mi za moją pracę włożoną w pisanie postu :D