wtorek, 2 kwietnia 2013

I need SUMMER!!

Hejka :*
Dzisiaj w końcu pojawiło się słońce :] Ach jak ja go potrzebowałam. Nie mogę się doczekać chodzenia już w szortach jedzenia lodów. Macie jakieś plany na wakacje? Ja jeszcze nie. Ale chciałabym je spędzić jak najlepiej w gronie przyjaciół i rodziny :D Mam nadzieję, że lato będzie upalne :D Mam dla was kolaż co sama zrobiłam:

Podoba Ci się mój blog? Zostaw komentarz i zostań obserwatorem to motywuje mnie do dalszego prowadzenia blog :D Z góry dziękuję :***

4 komentarze:

  1. też chce wakacje !! ;D

    PS; obserwuję i liczę na to samo ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. wakacje *_*_*_*

    marr-marri.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. ja mam już nawet plany na te kolejne ! xd
    pożyjemy, zobaczymy co z tych planów uda się zrealizować ;)

    http://rozowo--mi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Zostawiając komentarz dziękujesz mi za moją pracę włożoną w pisanie postu :D