środa, 3 kwietnia 2013

I znowu wolne

Hej
Jak wam minął pierwszy dzień w szkole? Mi ok nawet szybko zleciały te 6 lekcji :D Jutro znowu nie idę bo 6 klasa pisze sprawdzian i gimnazjum i podstawówka oprócz 1-3 nie idzie do szkoły żeby nie przeszkadzać ;D. Fajnie bo jutro mam urodziny i zostaje w domku :D nie wiem co jeszcze będę robić, ale pewnie napisze za 2 posty :D. 

Vvv5bh0ql23e_large

Jak wam podoba się mój blog?? :D Prowadzę go od 1 kwietnia i chyba nawet dobrze jak na początek, bo mam 4 obserwatorów :D Dziękuję tej czwórce :*** I zapraszam kolejnych do obserwowania bloga :) To dla mnie wspaniałe jak widzę że mam nowego obserwatora :D
Potem napiszę jeszcze jakiegoś posta może tematycznego :D Macie jakiś pomysł?? Okey teraz idę zjeść obiad :D Buziaczki :***

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zostawiając komentarz dziękujesz mi za moją pracę włożoną w pisanie postu :D