środa, 3 kwietnia 2013

Sprawozdanie z 3 dni prowadzenia bloga :D

Hejka!
Dziś chciałabym wam pokazać takie sprawozdanie jak mój blog został odebrany i co na nim było napisane przez te 3 dni. Zapraszam :D

1. Liczba wyświetleń:

Jak widzicie najwięcej wyświetleń było 2 kwietnia, aż 57! :D

2.Wyświetlenia poszczególnych postów:
Największą popularność odebrał post I need SUMMER!! opowiadający o moich wakacyjnych planach :D

3. Z jakich krajów mnie widzieli:
Najwięcej mój blog odwiedzili ludzie z Polski- 47 :D, a potem po równo z Niemiec i ze Stanów- po 12 :D

4. Komentarze
Przez zaledwie 3 dni uzbierałam 16 komentarzy, bardzo miłych i sympatycznych.

5.Obserwatorzy 

Pojawiło się 4 obserwatorów, którym bardzo dziękuję :*** I proszę o dołączanie się kolejnych :D To bardzo motywuje do prowadzenia bloga :D

Dziękuję, ze odwiedzenie bloga i przeczytanie postu :D Podoba ci się tu? Zostań obserwatorem! Zostaw komentarz! :**** Z góry dziękuję <3






1 komentarz:

Zostawiając komentarz dziękujesz mi za moją pracę włożoną w pisanie postu :D