środa, 3 kwietnia 2013

TAG: 40 przypadkowych pytań kosmetycznych

Hejka! :D
Mam dla was 40 pytań kosmetycznych :D Przypominam, że mam dopiero 14 lat i mój "makijaż" składa się z podkładu i tuszu oraz nie znam się na tych wszystkich różach, pudrach itp. Żeby już nie przedłużać zaczynam:
1. Ile razy dziennie myjesz swoją twarz? 
2-3 razy
2. Jaki masz typ cery (such, tłusta, mieszana)?
Mieszana
3. Co jest obecnie twoim ulubionym produktem do twarzy?
Hmm.. Lubię ten żel nawilżający z BeBauty kosztuje ok 5 zł w Biedronce :D
4. Czy używasz peelingów do twarzy?
Tak
5. Jaka to marka?
Garnier 
6. Jakiego kremu do twarzy używasz?
Nivea
7. Czy masz piegi?
Niestety tak, ale widoczne są tylko latem :D
8. Używasz kremu pod oczy?
Nie
9. Miałaś kiedyś problem z trądzikiem?
Nie, czasami pojawiają mi się pryszcze (najczęściej na czole i nosie), ale tak żebym miała na całej twarzy to nie. Sądzę, że raczej tak nie będę mieć, bo moje 2 siostry nie miały z tym problemu. :)
10. Używałaś kiedyś tabletek przeciwtrądzikowych? 
Nie
11. Jakiego podkładu używasz?
Garnier-BB Cream 
12. Co z kolektorem?
Jak na razie nie używam, bo nie mam takich wielkich niedoskonałości żebym musiała używać kolektora.
13. W jakiej tonacji jest Twoja skóra twarzy?
Ciepła
14. Co sądzisz o sztucznych rzęsach?
Hmm... fajnie wyglądają jak ktoś umie je dobrze założyć i jak nie przesadzi z ich wielkością.
15. Czy wiesz że maskary trzeba zmieniać co 3 m-ce?
Słyszałam, ale się do tego nie stosuje, bardziej do jej terminu ważności który jest dłuższy niż 3 m-ce.
16. Jakiej maskary teraz używasz? 
Maybelline the collossal volum express (żółte opakowanie)
17. Sephora czy MAC?
Nie wiem.
18. Masz kartę pro do MAC?
Nie
19. Jakich narzędzi używasz do aplikowania makijażu?
Pędzle
20. Używasz bazy pod cienie?
Nie używam cieni.
21. Używasz bazy pod makijaż?
Nie 
22.Ulubiony kolor cienia do powiek?
Rzadko kiedy używam, ale jak coś to beżowy.
23. Kreda do oczu czy eyeliner w płynie?
Nic z tego.
24. Jak często dźgnęłaś kredką w oko?
Nigdy
25. Co sądzisz o pigmentach/sypkich cieniach?
Nic nie sądzę, nie znam się
26. Używasz kosmetyków mineralnych?
Nie
27. Ulubiona szminka?
Nie używam :P
28. Ulubiony błyszczyk?
Z Avon
29. Ulubiony róż?
Nie mam
30. Kupujesz kosmetyki w Ebay/na allegro?
Nie
31. Lubisz kosmetyki z drogerii?
Taaak
32. Czy kupujesz kosmetyki od ulicznych sprzedawców lu ba bazarach?
Nie.
33. Czy chciałabyś chodzić na lekcje wizażu? 
Tak
34. Czy zdarz Ci się niezdarne nałożenie makijażu?
Nie, bo zawsze staram się nałożyć tak żeby potem wyglądać jak człowiek, a jak zaśpię to poprostu go nie robię.
35. Zbrodnia makijażu której nie możesz przeżyć?
Zbyt ciemny fluid w któym wygląda sie jak jakaś lalka, kilogram podkładu.
36. Lubisz kolorowe makijaże?
Tak, ale żeby nie przesadzić :P
37. Która gwiazda według cb ma zawsze świetny makijaż?
Nie wiem :P
38. Jeśli miałabyś wyjść z domu używając tylko 1 produktu co by to było?
Tusz do rzęs 
39. Czy wychodzisz z domu bez makijażu?
Pewnie, że tak
40. Czy sądzisz, że wyglądasz dobrze bez makijażu?
Tak :D
67537197_large
(ja mam tą 2)
Tumblr_lp679yxr7l1qgxm16o1_500_large
To wszystko mam na dzieję, że wam się spodobało :D Jutro nie idę do szkoły więc ze 2-3 posty się pojawią :D 

Podoba się? Zostań obserwatorem! Zostaw komentarz! Tym dziękujesz ze moją pracę włożoną w napisanie postu :D


1 komentarz:

  1. Obserwuję ;)
    Dużo tych pytań :)
    Wiesz.... zazdroszczę Ci tych piegów ^^
    http://our-the-best-friendship.blogspot.com/
    Dara >.<

    OdpowiedzUsuń

Zostawiając komentarz dziękujesz mi za moją pracę włożoną w pisanie postu :D