czwartek, 4 kwietnia 2013

Urodziny :)

Hej!
Dziś mam 14 urodziny :). Wstałam ok 9.30, bo jak wczoraj mówiłam to nie idę do szkoły, bo 6 klasa pisze sprawdzian :) Nie wiem co dziś będę robić, ale pewnie zostanę w domu, bo w taką pogodę nawet ni chce mi się na podwórko wyjść :P Teraz odpisuję na życzenia znajomych na facebook. Oprócz życzeń są też zdjęcie, przypałowe jakieś z 4 klasy itp. no ale jak tu się gniewać w swoje urodziny :P

A co tam u was? Dzisiaj też zastałyście w domu? Jeśli czyta mnie ktoś z 6 klasy to jak tam było na teście? Trudny był?

Podoba Ci się tu? Zostaw komentarz! Zostań obserwatorem! To bardzo motywuje do dalszego blogowania :D

7 komentarzy:

  1. Hej :D Fajny blog i WSZYSTKIEGO NAJLEPSZEGO z okazji urodzin :D ja mam dopiero we wrześniu :P Będę odwiedzać bloga i polecać :*

    OdpowiedzUsuń
  2. fajny blog obserwuję licze na to samo :
    liopelia.blogspot.com

    100 lat !

    OdpowiedzUsuń
  3. To wszystkiego najlepszego ! :)

    OdpowiedzUsuń

Zostawiając komentarz dziękujesz mi za moją pracę włożoną w pisanie postu :D