czwartek, 4 kwietnia 2013

Moje ulubione vlogi :D

Hej! :D
W tym poście napiszę wam o kilku vlogach które oglądam na YT i bardzo polecam :D
Kolejność w jakim będę opisywała kanały jest przypadkowa :D

Littleblueberrysmile 
Jest to już doświadczona vlogerka, którą zapewne dobrze znacie. Mieszka w Polsce, ale chodzi do angielskiej szkoły. Jej filmiki są zawsze zabawne i pełne życia. Ma 27,370 subskrybcji <WOW>

Lucyandlucy1
 Ją pewnie też znacie, bo również prowadzi bloga :). Łucja ma 14 lat i jest polką mieszkającą w Norwegii. Bardzo lubię jej filmiki, wkłada w nie dużo czasu i widać, że jej na tym zależy. Ma bardzo dużo subskrypcji- 17.430
Link: Lucyandlucy1

Klaravlog
Klara kolejna lubiana przeze mnie vlogerka. Kilka filmików ma razem ze swoją siostrą. Ma ok 1.500 subskrypcji nie zbyt dużo w porównania do innych, ale ma potencjał :D więc zapraszam do subskrybowania :)

Link: Klaravlog


Causeiloveu1
Kolejna vlogerką jest Hania też mieszka w Polsce, jest zastępcą przewodniczącego u siebie w szkole. Widać, że nagrywanie filmików sprawia jej radość. Nie jest tak, że gdy oglądasz jej filmik to zasypiasz, wręcz przeciwnie nie chcesz żeby on się skończył :P Ma 10,394 subskrypcji :D


AmziVlog
Julka fanka Justina Biebera. Jej filmiki są dobrej jakości a ona robi to co lubi. W krótkim czasie (4 miesiące) zdobyła 9.716 subskrypcji. Jest lubiana na polskim YT :D
Link: AmziVlog


To wszystkie moje ulubione kanały na YT :D Jeśli znacie jakieś fajne kanały to dajcie linka w komentarzu :D  Podobał wam się post? Napracowałam się trochę nad nim :P najbardziej nad tym żeby zatrzymać filmiki w takim miejscu żeby vlogerki dobrze wyszły :P haha

Chciałam jeszcze powiedzieć, że założyłam Aska :D więc jak macie jakieś pytania to śmiało :) Jak się trochę ich zbierze to zrobię jeszcze osobnego posta z odpowiedziami :D ASK

Podoba Ci się tu? Zostań obserwatorem! Zostaw komentarz! To bardzo motywuje do dalszej pracy :D



3 komentarze:

  1. Lubię większość z tych dziewczyn;D

    OdpowiedzUsuń
  2. naprawdę świetne!
    fajny post
    Zaobserwowałam twojego bloga
    Zapraszam na mojego i LICZĘ NA TO SAMO jesli ci się spodoba
    willbefineee.blogspot.com
    Będzie mi BARDZO BARDZO miło!

    +KONKURS u mnie - WYGRAJ WYMARZONY DESIGN BLOGA

    OdpowiedzUsuń
  3. Ej... czemu amzi nie ma na yt dzisiaj? :O ;'(

    OdpowiedzUsuń

Zostawiając komentarz dziękujesz mi za moją pracę włożoną w pisanie postu :D