piątek, 5 kwietnia 2013

Zwykły dzień :)

Hejka!
Dziś wstałam o 6, poszłam do szkoły o 7. Lekcję były bardzo nudne i nic ciekawego się dziś nie działo. Do domu wróciłam o 14. I teraz strasznie się nudzę, oglądałam kilka odcinków Ukrytej Prawdy na internacie, zjadłam obiad i postanowiłam do was napisać :). Zaraz wezmę się za oglądanie nowego filmiku Lucy- Moje życie w Polsce. :D Na pewno będzie fajny (tak jak jej wszystkie).
522460_524270264282396_2050503669_n_large

No niestety to już nie jest koniec nauki w tym tygodniu, ja jeszcze jutro idę do szkoły bo odrabiam 2.05. Wprawdzie jeszcze nie wiem czy idę, może zostanę w domu :P bo i tak pewnie będą luźne lekcje, a ja wolę spać :P A wy idziecie jutro do szkoły?
Proooszę zostaw komentarz :*

2 komentarze:

  1. jaki kotek hhahah :D
    Widziałam ten filmik Lucy już wczoraj, świetny i szczery ♥ Ale uważaj w 8.00 minucie zaczyna się zacinać xd
    Ja tez zawsze jak się nudzę oglądam ukrytą prawdę na necie :D Niestety obejrzałam już wszystkie odcinki więc teraz zaczęłam "Kocham. Enter" hahah :D



    Zapraszam: http://juulyblog.blogspot.com/
    może jak się spodoba to zostaniesz na dłużej? ;)

    OdpowiedzUsuń

Zostawiając komentarz dziękujesz mi za moją pracę włożoną w pisanie postu :D